ni blog aku . suke ati aku la nk buat ape . ske blog ni ? silekan , follow ehh . hihi . :))

Tuesday, October 11, 2011

dh mmg trnyate aku x pndai mgedit blog ni

salam bloggers ,


hai as2 . kau ni mmg bute seni ehh ? . puteri dh siap bg kau link untok edit blog pon kau x pndai2 lagi . bebal tol kau ni . haishhhhhhh . 


tp mmg laa . aku x pndai edit blog . bnde sng pon aku x tau buat . ape punye bebal la aku ni . 
nahh amek kau background blog nie haram jadahhh je kan ? . ntah la aku pon x tau . sng cite ape pon x bolehh . haha . aku tngok blogger laen dh mju je beb . tnggal aku terkial2 di sini #amboii ayt nk poyo la . arghhhhhhh . bosan la . aku nk mntak tolng spe pon x tau . ermm...


dh la aku nk off . dh kol 12 ouhh esok skola shit2 . ok bye tatatititutu . !!!

No comments:

Post a Comment