ni blog aku . suke ati aku la nk buat ape . ske blog ni ? silekan , follow ehh . hihi . :))

Saturday, September 17, 2011

hang out dgn membe masyukkkk seyh !!

salam bloggers ,ok smalam aku hang out dgn mem2 aku alaa g tasek je pon nk g cs x mmpu lg haha . yela kn dh merdeka ^^ . mmey masyuukk gle lyn kple dorang sume .. aku pon naek gle skali . first dorang berayeee umah aku . 2 org mem aku dgn adik dorang x pnah jejak lagi umh aku . aku g la buat air cehhh pdahal bg air gas je pon nk kcohh . hahaha . pstu jalan g bus stop nk naek bus mule2 jln kaki tp rse cm pnat x pe la . ktorang tnye la dua org kapel tu nk g plaza tasek tu kt bus stop sini ke dpn . bnyak kali jgak la pnggil rpenye 2 -2 pekak + bisu . perrggghh trkejot seyh rse kesian pon ade gak . last2 tnye sorang india tu ntah2 bisu gak #haha jhtnye aku rpenye x act baekk la . pstu ktorang g bustop sberang . dh nmpak bas causeway link bak kate sya2 causeway line #haha sory sya ktorang pon thn . tnye tmbang bpe 50 sen je . ok la aku leh support sorang sbb ktorang ade 6 org kan so aku support sya2 . mke pakcik tu cm garang tp hntam la asl smpai . ok dh smpai bas stop tasek jln smpai tasek tros melulu #melulu btol ke ? g toilet . pstu jln2 satu tsek n decide tgk wyg kt sane nk tgk raye x jadi or hantu bonceng skali x de ann . yg ade cite nasi lemak 2.0 tp midnight plak . ok x pe ktorang tgk budget nk g karoke ok cun sume ckup duet melalak la dlm tu smpai satu jam . serius first time g karok and first time nyanyi solo #serius ni smpai aku sakit tekak skarang ni mmg sekse . haha . dh memekak dlm tu pstu bli cool blog and mkn mcd plak . sbenarnye tu je xtvt kt tsek . pastu jln kaki g hang tuah raye umh cik three dgn umh nana . smpai umh nan tros ujan . sbelum tu trsrempak dgn geng ridhwan otw g tasek . rpenye dorang g open house umh shahiman . harith call sroh jumpe kt lorong sbb ajak g cs . ktorang dh smpai sane dlm keadan ujn last2 g umh harith then decide g tasek semula . pergghh baek ktorang lepak sane je dari td bongok . ktorang ckp la sroh die support ktorang die kate die on sbb duet ktorang dh abes tapi die boleh support 3 org je aku adibah nana . dh smpai tasek g tmpat karok lagi last2 gdoh buat hal msing2 sbb harith x nk support plak die nk mkn mcd sbb die lapr . hadoiii ktorang mrh2 la td berie pkse g tasek . pstu aku tgk duet ade lagi 20 lebeh aku g bli bju angry bird . pas dh settle sume tpon harith die mjok ke tp x pon . ktorang sroh die dtg kt kdai bju tu pstu ajak g mkn mcd harith blnje . geng2 si ridhwan g lyn game kt tingkat ats aku tgk kesian plak harith . pstu geng wan dtg mcd join skali . dorang dh balek pstu ktorang dgn harith blek sesame jln kaki . x smpat nk amek gmbar sbb dh mls lupe dh sume . tu la kngan ktorang tp kalu ade dak 6B msti lagi best . tp x pe ktorang nk wat reunion . hehe . pstu harith ajak g tasek or cs mggu dpn ajak tgk wyg . hikhik . ok tu je nk cite #pnjang cm gini tu je nk cite? haha ..




#kau follow , comment
TERIMA KASIH BEB <3 !!
:)) 

No comments:

Post a Comment